كارشناس هواشناسی خبر داد؛

ورود موج بارش های پاییزی به کشور از روز سه شنبه

ورود موج بارش های پاییزی به کشور از روز سه شنبه

به گزارش بتن آنلاین، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش های پاییزی پیاپی به کشور از روز سه شنبه (۲۴ مهر) و چهارشنبه (۲۵ مهر) اطلاع داد.



صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از روز سه شنبه (۲۴ مهر) موج جدید بارش ها وارد کشور می شود، اظهار داشت: امروز (یکشنبه، ۲۲ مهر) در نقاطی از شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و شمال استانهای آذربایجان غربی و گلستان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیشبینی می شود.
وی در ادامه اضافه کرد: فردا (دوشنبه، ۲۳ مهر) تداوم این شرایط در شمال استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست و روزهای سه شنبه (۲۴ مهر) و چهارشنبه (۲۵ مهر) هم در بعضی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیشبینی می شود.
به گفته ضیائیان؛ امروز (۲۲ مهر) در بعضی ساعات در شمال شرق و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید رخ می دهد.
رئیس مرکز پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در انتها اظهار داشت: آسمان تهران امروز، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد و فردا صاف و گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.


منبع:

1403/07/23
08:16:21
5.0 / 5
45
تگهای خبر: سازمان , مدیریت بحران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد