كارشناس هواشناسی اعلام كرد؛

ورود موج بارش های پاییزی متوالی به کشور از روز یکشنبه

ورود موج بارش های پاییزی متوالی به کشور از روز یکشنبه

بتن آنلاین: رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش های پاییزی متوالی به کشور از روز یکشنبه (15 مهر) آگاهی داد.



صادق ضیائیان رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه موج جدید بارش ها از روز یکشنبه (۱۵ مهر) وارد کشور می شود، اظهار داشت: امروز (پنجشنبه، ۱۲ مهر) در استانهای ساحلی خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و روز شنبه (۱۴ مهر) در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
وی افزود: امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی، فردا (جمعه، ۱۳ مهر) و روز شنبه در جنوب غرب، شمال شرق شرق، مرکز و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و روز یکشنبه (۱۵ مهر) در شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اشاره کرد: دمای هوا امروز در استانهای ساحلی دریای خزر و اردبیل بطور محسوسی کاهش می یابد و طی پنج روز آینده شمال خلیج فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.
ضیائیان در آخر اظهار داشت: آسمان تهران امروز، صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

1403/07/13
11:09:43
5.0 / 5
118
تگهای خبر: سازمان , مدیریت بحران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد