مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

روشنایی بیش از 80 درصد پله برقی ها در سطح شهر تهران

روشنایی بیش از 80 درصد پله برقی ها در سطح شهر تهران

به گزارش بتن آنلاین، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از روشنایی بیش از 80 درصد پله برقی ها در سطح شهر تهران آگاهی داد و اضافه کرد: استفاده از رمپ با شیب ملایم به همراه آسانسور گزینه مناسب تری برای جایگزینی پل های مکانیزه فعلی است.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، رضا صیادی در پاسخ به سوالی درباره ی روند نگهداشت پله برقی های تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که اعضای شورای اسلامی شهر تهران حدود دو هفته گذشته آماری از روشنایی بالای ۸۰ درصد پله برقی های تهران ارائه کردند روند خوبی در این مساله دنبال شده است اما همچنان خاموشی شناور ۱۰ تا ۱۵ درصدی را داریم که روزانه نسبت به رفع آنها اقدام می شود.
وی ادامه داد: در حقیقت از ۶ ماه گذشته روشنایی پله های برقی در تهران بالای ۷۵ درصد بوده ولی اساسا این پله ها از قطعات الکترونیک تشکیل شده اند و گاهی ۱۰ تا ۱۵ سال از زمان بهره برداری آنها می گذرد؛ پس اشکالاتی برای آنها ایجاد خواهد شد و خاموشی ناگهانی تعدادی از پله ها دور از ذهن نیست.
وی افزود: برای سال جاری با عنایت به تاکید شهردار تهران خرید حدود ۸۰ یونیت پله برقی درحال انجام خواهد است که در ۶ ماه نخست سال نصب خواهد شد. این ۸۰ یونیت ۳۰ پل سطح شهر تهران را پوشش می دهد که امیدواریم مشکلات این حوزه را کم کند.
وی اشاره کرد: از طرف دیگر جمع آوری پل های فاقد اثربخشی که تنها با هدف استفاده از عرشه آنها برای تبلیغات نصب شده بودند و یا برای ورودی های مترو به بهره برداری رسیده و دیگر نیازی به پل عابرپیاده نیست، جمع آوری آنها دنبال خواهد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تکیه بر این که پل عابرپیاده میدان هفت حوض جمع آوری شده است، اضافه کرد: پل های میدان های خراسان، شوش و نبوت نیز جمع شده است و پل کریم خان و حدود ۸ پل دیگر نیز در آینده نزدیک جمع آوری خواهد شد و بدین سان نارضایتی مردم کمتر می شود و برخی پل ها هم به رمپ هایی با شیب ملایم تبدیل خواهد شد؛ در حقیقت برخی پل ها با ترکیب رمپ و آسانسور می توانند با هزینه های منطقی تری بهره برداری شوند.
وی ادامه داد: در سطح شهر تهران حدود ۵۰۰ یونیت پل برقی داریم که در هر روز ممکن برخی از آنها گرفتار مشکل شوند و این خاموشی ها شناور هستند و قابل شناسایی نیستند و در کل این مدل ایجاد پل برقی غیرمنطقی است، چونکه گاهی افراد ویلچری یا مادران با کالسکه کودک نمی توانند از این پل های مکانیزه بهره گیرند پس استفاده از رمپ با شیب ملایم به همراه آسانسور گزینه مناسب تری است.




منبع:

1402/03/11
13:00:00
5.0 / 5
558
تگهای خبر: سازمان , شهردار , قطعات , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد