معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد؛

پرداخت ۵۰ درصد هزینه تأمین مسکن بازماندگان معدن طبس توسط دولت

پرداخت ۵۰ درصد هزینه تأمین مسکن بازماندگان معدن طبس توسط دولت

به گزارش بتن آنلاین، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: 50 درصد هزینه تأمین مسکن بازماندگان معدن طبس توسط دولت پرداخت می شود و اقساط ماهانه این واحدها در سال سوم آغاز خواهد شد که میزان آن کمتر از 2 میلیون تومان است.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به برخی ابهامات پروسه اقساط مسکن کارگران معدن طبس اظهار داشت: تامین نیمی از واحدهای مسکونی جان باختگان حادثه طبس را دولت پذیرفته است که مقرر شده تا طی یک ماه آتی واحدهای مسکونی ۵۲ خانوار جان باختگان حادثه طبس به بازماندگان آنها بصورت ویلایی و آپارتمانی تحویل شود.

هیچ اقساطی در دو سال اول از خانواده ها گرفتن نمی شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلان اینکه دولت در تامین مسکن جان باختگان حادثه طبس ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته و اعمال کرده است، توضیح داد: مقرر شده تا خانواده ها در واحدهای مسکونی سکونت یابند و در دو سال نخست اقساطی از این خانوارها گرفتن نمی گردد.
مالکی افزود: تامین مالی این واحدها به صورت اقساط ۲۰ ساله از خانواده ها دریافت می شود و پرداخت آن نیز به صورت پلکانی است. همین طور این واحدها به صورت ویلایی و آپارتمانی تحویل می شود. اقساط واحدهای مسکونی حادثه معدن طبس در دو سال نخست پرداخت نمی شود و این خانواده ها از سال سوم اقساط کمتر از ۲ میلیون تومان را پرداخت می کنند.
وی اشاره کرد: اقساط ماهانه ۲ میلیون تومان آن هم در سال سوم برای خانوارها قابل پرداخت می باشد و برخی شبهات که گفته می شود سود تسهیلات بالاست و خانوارها امکان پرداخت آنها را ندارند، در عمل با واقعیت موجود سازگاری ندارد. همین طور مقرر شده است تا واحدها به بازماندگان و خانواده های ۵۲ جان باخته معدن طبس حداکثر تا یک ماه آتی تحویل شود.

1403/08/02
09:35:45
5.0 / 5
14
تگهای خبر: دولت , سازمان , شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد