بررسی وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا

بررسی وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا

به گزارش بتن آنلاین، بررسی روند یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی نشان داده است که همپای صعود قیمت طلا در بازارهای جهانی، بهای سکه و طلا در داخل هم در یک هفته اخیر اندکی روندی صعودی داشته است.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، در هفته ای که گذشت اونس جهانی طلا با سیر صعودی پیش آمد. نوسانات افزایشی قیمت جهانی طلا سبب شد که هر اونس طلا که در شروع هفته ۲۴۹۷ دلار بود، درحال آخرین عدد ۲۵۶۶ دلاری را ثبت کند.
علاوه بر رشد ۶۹ دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، نوسانات افزایشی نرخ ارز در داخل هم سبب شد که بهای سکه و طلا در بازارهای داخلی هم افزایشی رقم بخورد.
بررسی قیمت سکه و طلا در آخرین معاملات بازار این هفته در روز پنجشنبه و مقایسه آن نسبت به ابتدای هفته نشان داده است که هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۵۵۰ هزار تومان افزایش از ۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در شروع هفته به ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در آخرین معاملات پایانی هفته رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم هم با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.
نیم سکه و ربع سکه هر یک در این هفته، ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به قیمت های خود در شروع هفته تجربه کرده و به ترتیب در آخرین معاملات پایانی هفته، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (نیم سکه) و ۱۵ و ۶۰۰ هزار تومان (ربع سکه) معامله شدند.
سکه های یک گرمی بانک مرکزی اما بدون تغییر نسبت به ابتدای هفته، همچنان هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد.
هر مثقال طلای آب شده (۱۷ عیار) با ۲۹۴ هزار تومان افزایش قیمت به ۱۵ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۶۷ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به بهای طلا در شروع هفته، سه میلیون تومان ۶۶۹ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر گرم، مبنای معاملات طلا قرار گرفت.
مرجع تمامی قیمت ها، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.




منبع:

1403/06/24
11:45:11
5.0 / 5
54
تگهای خبر: معاملات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

دوستهای بتن آنلاین
Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد