مدیرعامل شركت شهروند خبر داد
برنامه شهروند برای تولید کالا با برند شهروند
به گزارش بتن آنلاین، مدیرعامل شرکت شهروند اظهار داشت: به تازگی مذاکراتی با کلانشهرها و استانهای مختلف صورت گرفته که طی آن بتوانیم با مشارکت بخش های خصوصی در شهرها و کلانشهرهای دیگر فروشگاه های شهروند را توسعه دهیم.
به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، داود قربانیان در رابطه با این که فروشگاه «شهروند ایرانیان» به کجا رسید و بازگرداندن نام تجاری شهروند چه آورده ای برای شهرداری تهران داشته است؟، اظهار داشت: ماجرا از این مقرر است که در سال های گذشته یک تفاهمنامه با یک شرکت خصوصی نوشته شده بود که طی آن در برابر بهره برداری از نام فروشگاه شهروند فروشگاه هایی با نام «شهروند ایرانیان» هم داشته باشند که با حسن نظر دوستان در شهردای تهران و همکاری هایی که صورت گرفت، این فروشگاه ها به شهرداری بازگشت. از آنجاییکه این لوگو حدود۶۰۰-۷۰۰میلیارد تومان ارزش گذاری شده بود این نشان بازپس گیری شد.
مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه به اعمال تخفیف در این فروشگاه ها پرداخت و اظهار داشت: در بحث فروش ویژه سال قبل حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخفیف به مردم دادیم و در واقع هرچه قول دادیم عمل کردیم. به صورتی که بیشتر از ۲۸۰۰ قلم کالا تخفیف دار عرضه شد و ۱۴۰۱سبد مجانی تقدیم مردم کردیم.
وی ادامه داد: سال قبل ۱۵۰۰تن شکر و حدود ۱۵۰۰تن روغن عرضه کردیم تا به تنظیم بازار تهران کمک گردد. اگر تنظیم بازار تهران صورت گیرد، تنظیم بازار کشور صورت می گیرد و شرکت شهروند پا به پای دولت آماده همکاری است.
مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه تک تک همکاران شهروند، خانواده من هستند و با همه آنها دوست هستم، خاطرنشان کرد: سال قبل شش هزار و دویست میلیارد تومان کالا در شهروند ارائه شد که نتیجه تلاش کارکنان بود.
تبدیل وضعیت ۱۲۰نفر از کارکنان شهروند
وی سپس به معیشت کارکنان پرداخت و اظهار نمود: معیشت کارکنان دغدغه ماست. به صورتی که در مبحث تبدیل وضعیت ها ۱۲۰ نفر را تبدیل وضعیت کردیم تا با ثبات وضعیت کاری شان به شکلی آرامش خاطر داشته باشند. ضمن این که یک سری کارکنان ساعتی هم داریم که با صحبتی که با معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران داشتیم، به دنبال تبدیل وضعیت این کارکنان هم هستیم.
۸فروشگاه در اواخر سال قبل به بهره برداری رسید
وی ضمن اشاره به مساحت کلیه فروشگاه های شهروند در استان تهران، عنوان کرد: بالغ بر ۱۴۳هزار متر مربع مساحت فروشگاه های شهروند استان تهران است که حدود ۸فروشگاه در اواخر سال قبل به فروشگاه های سطح شهر افزوده شد.
قربانیان اضافه کرد: به تازگی مذاکراتی با کلانشهرها و استانهای مختلف صورت گرفته که طی آن بتوانیم با مشارکت بخش های خصوصی در شهرها و کلانشهرهای دیگر فروشگاه های شهروند را توسعه دهیم که امیدواریم که این اتفاق بیفتد تا هر شهر با همکاری شهرداری و بخش خصوصی فروشگاه های زنجیره ای شهروند را داشته باشد. البته هم اکنون فروشگاه شهروند استان البرز را داریم که اواخر سال قبل تأسیس شد.
افتتاح فروشگاه شهروند در خیابان دکتر فاطمی و سرو تا دو هفته آینده
وی افزود: از سال قبل یک سری فروشگاه ها تاسیس شد که هنوز این فرآیند ادامه دارد. به صورتی که فروشگاه شهروند خیابان دکتر فاطمی و سرو در محدوده سعادت آباد طی دوهفته آینده افتتاح می گردد.
مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه ظرفیت خالی در صنایع تولیدی کشور داریم که فقط باید شناسایی شود، اظهار داشت: ما توسعه را ادامه خواهیم داد و به سمتی می خواهیم برویم که تعداد فروشگاه های شهروند را تصاعدی افزایش بدهیم. بطور قطع مشتریان هم افزوده می شوند که به دنبال ایجاد باشگاه مشتریان قوی هستیم.
ایشان در ادامه به بسته خرسندساز پرداخت و تصریح کرد: در چارچوب بسته خرسندساز ما دو نوع خدمت را برای کارکنان تعریف کردیم؛ یکی شارژ کیف پول که سه تا چهار میلیون تومان کیف پول شارژ می شد و ۲ ماه پس از حساب کم می شد و دوم مبحث خرید کالای اساسی بود که ۴۳۰۰ نفر از این خدمت استفاده کردند که معادل ریالی آن حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.
اعمال تخفیف برای کارکنان شهرداری در فروشگاه های شهروند
مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه یکی دیگر از مباحثی که برای پرسنل شهرداری تهران در دست بررسی می باشد، ایجاد تخفیف برای خریدهای پرسنل در هنگام خرید از فروشگاه شهروند است، اظهار داشت: درحال ایجاد فرایندی جهت راه اندازی سامانه خرید اعتباری هستیم.
در کنار توزیع کالا، به دنبال تولید هستیم
وی ادامه داد: طرح تولید کالا در شهروند را به شهرداری عرضه خواهیم داد. ما به دنبال این هستیم که زنجیره ای ایجاد نماییم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده هم باشد. در این طرح، ما از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا با برند شهروند کالا را تولید، بسته بندی و عرضه نماییم که این اقدام ارزشی دو وجهی را به دنبال خواهد داشت؛ یکی از ثمرات این اقدام، ارزش فروش سود ریالی و آشکار است و دیگری، ارزش در چارچوب برند است و برند در این قالب قیمت پیدا می کند.
طبق گزارش سایت شهر، قربانیان در انتها با اشاره به اینکه برنامه ما اینست که برندی که عرضه می نماییم سالها در زنجیره قرار بگیرد و در بازار عرضه گردد، خاطرنشان کرد: امکان دارد بعد از مدتی مشارکت با بخش خصوصی، شرایطی ایجاد شود که بتوان کارخانجاتی را هم با برند شهروند راه اندازی کرد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب